Facebook jako narzędzie daje dużo możliwości, z których często możemy nie zdawać sobie sprawy lub mieć błędne przekonanie, że korzystanie z nich wymaga ogromnej wiedzy.
Przyjrzyjmy się, jak sprawnie kierować nasze komunikaty facebookowe do grupy docelowej, na której nam zależy.
Targetowanie promowanej treści na Facebooku to sprawa kluczowa. Nie ma bowiem większego błędu, niż nadawanie komunikatów do wszystkich, podczas gdy naszym celem jest dotarcie do konkretnego odbiorcy. Możliwości jest wiele. Możemy zwrócić się do grup osób, biorąc pod uwagę ich zainteresowania, wiek, płeć, lokalizację, język którym się posługują, status związku czy poziom wykształcenia.
Zabierając się do publikacji, powinniśmy trzymać się następujących, banalnie prostych kroków:
1. Wybrać opcję postowania publicznego.
2. Publiczne postowanie uruchomi dla nas pasek wyboru, z którego powinniśmy wybrać “Targetowanie w Aktualnościach” – to właśnie tutaj możemy dopasować odbiorcę do publikowanej treści.
Targetowanie to nic trudnego, a używane świadomie i konsekwentnie pozwoli dotrzeć bezpośrednio do obranego celu.
Zdj. główne: Alexander Shatov/unsplash.com